Jumaat, 29 Mac 2013

Hadiah Hari Lahir Ibu Sahabat Saya

Assalamualaikum...
Apa khabar semua?

Harini saya nak share 1 benda yg mungkin dpt memberi idea bermanfaat kepada pembaca semua :) InsyaAllah..

Saya suka sgt dgn idea sorang sahabat saya ni, dia bg hadiah hari lahir pada ibu tersayang dia something yg kite x pernah terfikir nak buat sebelum ni. 
Atau mungkin kite terfikir, tp kite x sempat nak buat ^^

Ibu pada sahabat saya ni seorang yg syg kan Rasulullah n suka suruh anak2 ikut sunnah Rasulullah.
...Alhamdulillah...

Jadi utk menghargai jasa & pengorbanan ibu nye mengandungkan, melahirkan, membesarkan, mendidik, dan membimbing nya, sahabat saya ni hadiahkan sesuatu yg mmg buat ibu si sahabat ni gembira.

Apa hadiah tu? Mcm best je kan?

Bukan emas, berlian, duit.

Tapi......









Banner mcm dlm gambar ni.

Menarik x?
Terharu agaknye ibu dia ^^
Siap gantung luar pagar rumah.

** jadi sapa2 yg nak cuba teknik ni untuk menghiburkan hari org tersayang, boleh tempah dgn kami. insyaAllah kami bagi the best price ♥

Bukan sekadar meniaga, tp mari lah berkongsi peluang untuk membahagiakan org tersayang dgn cara yg lebih unik, kreatif, dan sape tahu, dgn cara gantungkan banner mengingatkan Rasulullah sebegini, dapat tambahkan pahala kita. 
InsyaAllah....

Credit to sahabat admin, Norul Husna Mohd Yunos dan ibunya yg baik hati :)

Admin.

0 comments:

Catat Ulasan

Sila komen